Tuesday, February 10, 2009

Fixardag

Idag har varit en sån där dag när man får saker gjort. Dagen började med att jag åkte in och klippte mig, sen åkte jag hem och gjorde två veckors läxor i min miljö/ekonomi-kurs följt av tvättning av mina kläder.
Efter min kvällslektion i kolloidkemi kännde jag mig duktig och bjöd mig själv på en banan/blåbärssmoothie från IIT-fiket Global Grounds!

Den 16-filiga motorvägen som går in till stan från skolan.

Vill avsluta med att tipsa om att det finns fler bilder från min resa att kolla på här (om ni inte redan hittat länken)

4 comments:

Anonymous said...

Hej, såg att du hade kommenterat i vår resdagbok. Jag minns inte var restaurangen låg men stället heter "1492 Tapas Bar". Rekommenderas starkt! Det är mysigt att sitta både inomhus och utomhus!
Saknar Chicago!!!
Hörs! kram

Henrik said...

Ok, tack så mycket! Det såg skitmysigt ut så jag tänkte kanske att jag och Åsa kunde gå dit.
Hoppas allt e bra hemma! kram kram

Anonymous said...

Tycker verkligen att ni ska gå dit!
När kommer Åsa? Vad mysigt att hon kommer och hälsar på =)
Hoppas din midterm gick bra!
kram kram!

Henrik said...

Åsa kommer på lördag (21 Februari)! Ska bli underbart :) Min midterm gick nog bra, den var inte allt för svår (tror jag).