Monday, January 24, 2011

L.A. Dag 2: Hollywood

Min andra dag i Los Angeles åkte jag till Hollywood/Beverly Hills/Bel Air. Riktigt najsa stadsdelar måste jag säga. Massvis med en enorma hus, biografer, kända rockklubbar och annat smått och gott! Jag har valt ut några bilder som jag låter tala för sig själva.

Hollywood Boulevard.

Beverly Hills.

Julia Roberts f.d. hus.

Ozzys f.d. hus där The Osbournes spelades in! Nu bor Christina Aguilera där.

Huset från skräckisen Halloween med Jamie Lee Curtis.

Utanför Grauman's Chinese Theatre med massvis med hand-/fotavtryck. Här Michael Douglas där min hand passade perfekt! Han måste vara min Identical Hand Twin.

En helt klart imponerande födelsedagshälsning! Happy birthday Neil Diamond.

En av alla Gibson-gitarrer längs Sunset Strip.

Världens mest kända rockklubb? Troligen. Whiskey a Go Go och i bakgrunden Roxy.

Hollywood Boulevard by night. Den här delen var avstängd p.g.a. en filmpremiär. Kodak Theatre (Där Oscarsgalan är) syns till höger bredvid Hard Rock!

No comments: