Monday, April 20, 2009

Hookah again! + Messing around with Jide

Väl hemma i Chicago var det dags för Hookah igen. Jag, Chris, Yvanna, Rob, Elisabeth och Mark åkte med Marks bil till vårt stammishak Samah på Clark street vid Belmont. Ultramysigt ställe där man sitter på kuddar på golvet med orientalisk musik i bakgrunden (Känns "äkta"). Det var riktigt roligt att vara där ett stort gäng. Bilresan var lite av en upplevelse också. 6 personer inträngda i Marks halv-lilla bil. Som tur för mig var alla överens om att jag skulle sitta shotgun då jag var överlägset längst.

Hookah!

När vi kom hem blev det en liten attack mot Jide. Jag, Chris, Alec och Ryan gömde oss i Jides rum och släckte lampan. Jide är lite rädd för mörkret så vi skrämde upp honom rejält och när han väl var inne i rummet så anföll vi honom ännu mer (på skoj)! Sjukt roligt :D

Stackars Jide, vi mobbar honom alltid

Fotnot: Fan vad jag älskar Lake Shore Drive - Sjukt läcker motorväg längs Lake Michigan i centrala Chicago.

No comments: